Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Բաժանորդագրվել

Բաժանորդագրության համար դիմեք՝

Պրես Ատտաշե 27-02-22


Հայփոստ 51-45-52


Հայմամուլ 58-94-12


Պրես Ստենդ 54-41-99


Բլից Մեդիա 52-53-01